zondag 7 juli 2013

De voor-foto's

Gisteren was het tijd om afscheid te nemen van mijn 'kot' en mijn lieve kotmadam. Alle laatste dingen werden ingeladen, een bloemetje en kaartje achtergelaten voor de kotmadam en dan met de volgeladen auto richting Hasselt rijden. Daar mijn spulletjes weer uitladen en dan plotseling, KLATS, vliegt de voordeur toe. Terwijl mama en ik allebei buitenstaan. Ohow, alle sleutels liggen binnen en het poortje van de tuin is ook nog toe, wat nu? Gelukkig hadden we de ramen boven al open gezet om wat te verluchten. En waren de buren thuis die een lange ladder hadden (meteen een goede kennismaking zeker?). Dus ik maar via de ladder op het dak van de garage gekropen en dan voorzichtig over het dak van de veranda het raam binnenklauteren. Gelukt :), en nu meteen een sleutel in de auto leggen en een doos voor de voordeur zetten.

Daarna zijn we nog even naar de vorige bewoners geweest om wat post te brengen en een kastje te halen waar ze geen plaats meer voor hadden. Vanaf maandag gaan we aan de slag met vod en dweil. Dus het wordt tijd om jullie wat foto's te laten zien van hoe het er nu uitziet.

Zo zag het er uit toen we in februari het huisje gingen bezichtigen met de makelaar:

 En zo ziet het er nu uit, voor het poetsen:














Je ziet, de zolder ziet er nog bijna hetzelfde uit, dus daar gaan we ons werk nog aan hebben. Dat wordt onze eerste job morgen, uitsorteren en weggooien.

Hopelijk kan ik over een weekje al heel wat andere foto's laten zien, nadat het nicotine laagje en geurtje verwijderd is en het al wat opgevrolijkt is met mijn eigen spulletjes.

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk!